torstai 12. joulukuuta 2013

Enkelten lahja





Kumma olo, mikähän minulla on? Minulla on nimittäin ollut viime päivinä harvinaisen hyvä olo. Tuntuu, että asiat ovat kohdallaan, että hyväksyn olosuhteet niinkuin ne ovat ja löydän niiden hyvät puolet.

Hyvä olo voi liittyä ainakin osaksi siihen, että loppuvuodesta on ollut monenlaista läheisyyden ja yhdessäolon kokemusta. Olen myös saanut osallistua tiiviimmin lasten ja heidän perheidensä iloihin ja murheisiin.

Vuoden mittaan minulla on ollut useinkin asiaa enkeleille. Enkeliyhteyden tunnistaa harvinaisesta kirkkaan hyvän olon ja valon kokemuksesta, jota muutoin ei koe. Nyt tuntuu, että säde siitä on pysynyt sisimmässäni monta päivää. Se tekee mielen kiitolliseksi. Niin mielelläni soisin sinunkin löytävän ilon säteen näinä pimeinä päivinä!


3 kommenttia:

  1. Onpa ihana, että enkelioloa riittää moneen sydämeen!

    VastaaPoista
  2. Hei!
    Olisipa mukava kuulla lisää enkelikokemuksistasi. Oletko kenties lukenu Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani? Taitaa hänellä olla toinenkin kirja suomennettuna samasta aiheesta. Minulla on yksi ystävä, joka on kovasti mukana noissa enkelijutuissa. Kuulemma aiheeseen liittyviä kurssejakin järjestetään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tädin kuoleman jälkeen kolme vuotta sitten minulle tuli silloin tällöin kokemus ikäänkuin yhteydestä "tuonilmaiseen" maailmaan. Sain luettavaksi Diana Cooperin "Ihanat enkelit", jossa puhutaan yhteydestä enkeleihin. Aina joskus tulee sellainen olo, että hiljennyn pyytämään apua. Jos yhteyden tunne tulee,
      siihen liittyy uskomattoman hyvä olo. Muutoin pitäisin tätä omana luomuksenani, mutta se hyvä olo on sellaista, jota en itse saa aikaan.

      Poista